Deklaracja środowiskowa

AB S.A., lider na rynku IT i elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej, wdrożył prestiżowy System Ekozarządzania i Audytu w Przedsiębiorstwie - EMAS. To najwyższy z możliwych certyfikatów z zakresu zarządzania środowiskowego na terenie Unii Europejskiej.

EMAS jest unijnym instrumentem ochrony środowiska przeznaczonym dla podmiotów, które dobrowolnie zobowiązują się do oceny, zarządzania oraz doskonalenia swojej działalności środowiskowej. To również najbardziej wiarygodny standard zarządzania środowiskowego, stawiający wymagania wyższe niż międzynarodowa norma ISO 14001. Przynależność do systemu jest gwarancją wiarygodności środowiskowej organizacji dla jej kontrahentów, administracji państwowej oraz opinii publicznej.

AB S.A. jest 32 firmą w Polsce i pierwszą w branży IT, która wdrożyła system EMAS. Spółka pozytywnie przeszła dwa audyty weryfikujące przez niezależną jednostkę certyfikującą. W rezultacie  uzyskała pozytywną opinię w zakresie dbania o środowisko. W AB S.A. wdrożony jest również Zintegrowany System Zarządzania zgodny z wymaganiami norm ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2005 obejmujący: montaż, sprzedaż, dystrybucję i serwis komputerów i serwerów, oprogramowania, elektroniki użytkowej i telefonii komórkowej oraz produkcję i konfekcjonowanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

AB S.A. obok czysto biznesowego rozwoju spółki, świadomie kładzie nacisk na procedury związane z ochroną środowiska. Dla dystrybutora IT oraz elektroniki użytkowej działania prośrodowiskowe stanowią jeden z priorytetów nie tylko długofalowej strategii firm, ale również i bieżącej działalności związanej m.in. z wdrażaniem nowych technologii oraz rozbudową i modernizacją istniejącej infrastruktury.

Pobierz Deklarację Środowiskową AB S.A.

EMAS