Specjalista/-tka Contact Center

Miejsce pracy: Magnice (k/Bielan Wrocławskich)

« Powrót do wszystkich ofert
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • telefoniczny i mailowy kontakt z partnerami handlowymi w segmencie B2B (połączenie przychodzące),
  • klasyfikację oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu,
  • analizę i rozwiązywanie problemów klientów,
  • realizację kampanii marketingowych.

Poszukujemy osoby, która:

  • posiada predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon (doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów lub sprzedaży pośredniej będzie dodatkowym atutem),
  • jest komunikatywna i umie pracować w zespole,
  • jest nastawiona na osiąganie wyznaczonych celów,
  • jest odporna na stres,
  • posiada wysoką kulturę osobistą,
  • jest dokładna i zaangażowana,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem :)

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę w systemie 1-zmianowym (8.00-16.00 lub 9.00 - 17.00),
  • pakiet benefitów (m.in.: bezpłatny transport, kantyna pracownicza, dofinansowanie karty Multisport, program zakupów pracowniczych),
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)
Aplikuj