Specjalista/-tka ds. wsparcia sprzedaży (segment Enterprise)

Miejsce pracy: Magnice k/Bielan Wrocławskich

« Powrót do wszystkich ofert

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżące wsparcie Key Account Managerów w pracy z klientami strategicznymi,
  • przygotowywanie wycen i ofert handlowych,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z partnerami handlowymi,
  • monitorowanie i korygowanie procesu realizacji zamówień,
  • przygotowywanie dokumentów handlowych, raportów i zestawień na potrzeby działu.

Nasze wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy biurowej, dziale zakupów lub sprzedaży,
  • samodzielność i umiejętność priorytetyzowania zadań,
  • komunikatywność i otwartość,
  • sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (w szczególności Word i Excel),
  • umiejętności analityczne,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy,
  • samodzielne stanowisko pracy i swobodę działania,
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.: bezpłatny transport dla pracowników, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie karty Multisport ),
  • wsparcie w realizowaniu sportowych pasji,
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat 
Aplikuj