Brand Manager (K/M)
Miejsce pracy: Chorzów
« Powrót do wszystkich ofertTwoje zadania na stanowisku:
- rozwój i zarządzanie powierzonym brandem komponentów komputerowych,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z producentami i dostawcami,
- tworzenie oferty produktowej i współtworzenie polityki cenowej,
- współpraca z Działem Handlowym,
- inicjowanie wewnętrznych i zewnętrznych akcji promocyjnych,
- monitorowanie i analizowanie rynku i bezpośredniej konkurencji.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w dziale zakupów/handlowym,
- dobra orientacja i sprawne poruszanie się na rynku komponentów komputerowych,
- połączenie nastawienia na budowanie relacji z silną orientacją na realizację założonych celów biznesowych,
- umiejętności analityczne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodny kontakt z wybranymi dostawcami,
- sprawna obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel i Power Point).
Naszym pracownikom oferujemy:
- możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy,
- samodzielne i rozwojowe stanowisko pracy,
- możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań,
- szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie nauki języków, wsparcie w realizacji sportowych pasji),
- przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)