Specjalista/-tka ds. wsparcia i rozwoju sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
« Powrót do wszystkich ofertTwój zakres obowiązków:
- wspieranie Product Managera w codziennych obowiązkach,
- utrzymanie partnerów i rozwój kanału oraz wsparcie sprzedaży głównie w segmentach SMB, enterprise, retail,
- realizacja projektów sprzedażowych do partnerów z bazy,
- generowanie nowych szans sprzedaży,
- przygotowywanie zestawień, raportów, wprowadzanie zamówień,
- codzienny nadzór nad dostępnością produktów i zamówieniami,
- współpraca z innymi działami - współpraca z działami wewnątrz organizacji - dział handlowy, dział wsparcia sprzedaży, dział logistyki, magazyn, dział marketingu,
- monitorowanie i analizowanie rynku i bezpośredniej konkurencji,
- prowadzenie procesu rozliczeń z dostawcą i/lub klientami.
Nasze wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży, preferowane w branży IT lub print,
- znajomość rynku materiałów eksploatacyjnych i/lub urządzeń drukujących,
- samodzielność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
- umiejętności analityczne,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych,
- język angielski na poziomie pozwalającym na swobodny kontakt z klientami i dostawcami,
- sprawna obsługa pakietu MS Office (szczególnie Excel).
Naszym Pracownikiem oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w zespole specjalistów i pasjonatów IT,
- samodzielne i rozwojowe stanowisko pracy,
- udział w licznych i ciekawych szkoleniach technicznych oraz językowych,
- pracę w trybie hybrydowym (HO + 2 dni biurowe w miesiącu),
- szeroki pakiet benefitów (m.in.: dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie nauki języków, wsparcie w realizacji sportowych pasji),
- przyjazną atmosferę pracy - ponad 20% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 10 lat :)
Aplikuj