AB z nową usługą finansową

Dystrybutor AB udostępnia swoim partnerom nowe narzędzia finansowe, które przygotował wspólnie z marką Faktoria. Lider dystrybucji IT w regionie CEE realizuje w ten sposób zapowiedzi dalszego rozwoju swojej oferty. Nowe usługi mają nie tylko zwiększyć możliwości biznesowe obecnych partnerów, ale też pozyskać nowych resellerów.

Oferta, którą AB wypracowała wspólnie z Faktorią jest odpowiedzią na oczekiwania partnerów biznesowych dystrybutora i została dopasowana do aktualnej sytuacji na rynku dystrybucji w Polsce. Partnerzy AB mogą skorzystać w sumie z pięciu profesjonalnych produktów finansowych, które zostały przygotowane specjalnie dla nich. Dzięki nim partnerzy będą mogli lepiej zarządzać przepływem gotówki i tym samym szybciej rozwijać swój biznes, szczególnie w czasie wzrostu stóp procentowych. Resellerzy mogą liczyć, że Faktoria sfinansuje w ich imieniu sprzedaż z przejęciem ryzyka niewypłacalności odbiorcy lub opłaci w ich imieniu faktury od dostawców, dając im czas na zwrot nawet dwa miesiące. Dodatkowo instytucja finansowa jest gotowa odroczyć płatność dla klientów Partnerów AB w kanale e-commerce.

– Nasza oferta to zestaw najpraktyczniejszych narzędzi finansowych dla biznesu na bardzo korzystnych warunkach. Produkty są odpowiedzią na potrzeby rynku dystrybucji IT. W AB od zawsze stawiamy na bliską współpracę z naszymi partnerami. Poprzez nowe rozwiązania chcemy zachęcić również tych graczy na rynku, którzy do tej pory nie współpracowali z AB. Atrakcyjna oferta daje też nowe możliwości rozwoju na rynku – podkreśla Grzegorz Ochędzan Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu AB S.A.

Spółka AB przy okazji prezentacji nowych narzędzi finansowych, przypomina, że jednym z priorytetów dla firmy na najbliższe miesiące pozostaje utrzymanie na wysokim poziomie dostępności produktów z różnych kategorii i sukcesywne poszerzanie swojej oferty. W ostatnich tygodniach polski dystrybutor wzbogacił swoje portfolio w zakresie rozwiązań sieciowych i systemów bezprzewodowych oraz urządzeń płatniczych i terminali. W planach są już kolejne umowy dystrybucyjne.

Szczegółowe informacje na temat nowej oferty można znaleźć w serwisie ABOnline.pl lub bezpośrednio u opiekunów handlowych AB.