Szybka i sprawna logistyka

Jednym z głównych filarów e-commerce jest logistyka i sprawna dostawa zamówionych towarów. Mamy tego świadomość, dlatego od lat współpracujemy z największymi polskimi sklepami internetowymi, odpowiadając na ich zmieniające się wymagania. Nasze rozwiązania to nie tylko szybka dostawa następnego dnia i możliwości śledzenia przesyłki – dla klientów e-commerce przygotowaliśmy znacznie więcej ułatwień.

Główne zalety obsługi logistycznej przez AB:

  • dostawa następnego dnia dla zamówień złożonych do godziny 17:00,

  • możliwość śledzenia przesyłki,

  • automatyczna wysyłka zamówień poprzez API (XML) AB,

  • pobieranie numeru listu przewozowego i nazwy kuriera przez API (XML) AB,

  • dropshipping,

  • wysyłka poprzez DHL, DB Schenker, GLS, Paczkomaty InPost,

  • pobieranie numeru listu przewozowego oraz nazwy kuriera poprzez API (XML).

Dropshipping w AB – to model logistyczny, w ramach którego AB dostarcza produkty bezpośrednio do klienta końcowego. Główne zalety tego rozwiązania to brak konieczności posiadania produktu we własnym magazynie oraz uproszczenie łańcucha dostaw. W efekcie klient końcowy otrzymuje przesyłkę szybciej, a dodatkowo mniejszym kosztem. Zalety dropshipping w AB:

  • wysyłka przesyłek standardowych oraz przesyłek „za pobraniem”. W przypadku przesyłek „za pobraniem” kwota pobrania trafia do AB, pomniejszając kwotę do zapłaty za zamówienie,

  • brak minimum logistycznego,

  • wysyłka od 12 zł netto za przesyłkę kurierską,

  • możliwość przesłania pliku PDF poprzez API (XML), który zostanie wydrukowany i dodany do przesyłki,
  • pobieranie informacji o statusie realizacji zamówienia poprzez API (XML).

Jeżeli zamierasz skorzystać z dropshippingu, zaznacz odpowiednie pole podczas rejestracji firmy w AB. W przypadku już zarejestrowanych klientów konieczne jest podpisanie dodatkowego aneksu do umowy. W razie zainteresowania tą formą współpracy skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość email na adres b2b@ab.pl.